Sjors is auteur van succesvolle boeken als 'CRM in de praktijk', 'klant in de driver's seat', 'zorgmarketing in de praktijk', 'Hoe agile is jouw strategie?' en 'Wendbaar strategie op één A4.'
Webinar
juni 17, 2021 , 10:00 - 11:00 CEST
De klassieke CRM-systemen die momenteel vaak toegepast worden, zijn uitstekend bruikbaar voor traditionele omgevingen met enterprise resource planning (ERP), maar niet voor de snel veranderende digitale klant die de frontoffice bediend. Met als gevolg:
De oude werkwijzen staan de commerciële teams in de weg. Maar dat kan, mag en hoeft echt niet meer.
Met het juiste CRM-systeem, de juiste strategie en een volledig ingericht proces:
Hoe dan? Dat vertelt Sjors van Leeuwen je in het webinar 'Hoe zorgt een modern CRM voor verbeterde verkoop en productiviteit' op 17 juni.
Sjors is auteur van succesvolle boeken als 'CRM in de praktijk', 'klant in de driver's seat', 'zorgmarketing in de praktijk', 'Hoe agile is jouw strategie?' en 'Wendbaar strategie op één A4.'