Delmic besloot samen te werken met Webs om zijn bestaande CMS Hub-website te upgraden. Het hoofddoel was om een goed beheerbare, flexibele, nieuwe en gestructureerde website te ontwikkelen, de merkboodschap/-visie beter over te brengen, potentiële klanten te helpen bij het vinden van relevante content en hen te converteren in leads. Daarbij moest meer aandacht worden geschonken aan de voordelen en oplossingen voor de klant dan aan de producten van het bedrijf.
Doordat Delmic opschaalde als organisatie, ontgroeide het zijn bestaande website. Er was geen ruimte meer om nieuwe productlijnen te tonen, het design raakte verouderd, stukken content waren moeilijk toegankelijk en de algemene websiteprestaties bleven achter.
Webs analyseerde de doelstellingen, buyer persona's, customer journeys en bestaande content van Delmic en ontwikkelde vervolgens een compleet nieuwe website-architectuur met een nieuwer, hipper design, gericht op het zichtbaar maken van de voordelen voor klanten. Dit deed Webs door contentontdekking te faciliteren aan de hand van featured content, de blogsecties opnieuw op te bouwen, prominente mogelijkheden van laterale navigatie naar gerelateerde content te gebruiken en duidelijke vervolgstappen te bedenken aan de hand van gebruiksvriendelijke templates/modules en aantrekkelijke CTA's.
Delmic kan met zijn nieuwe website een complete online klantreis leveren. Sinds de lancering van de website is het aantal bezoekers gestegen, is de bounce rate met 30% gedaald, presteren CTA's veel beter en is het aantal abonnementen op blogs gestegen.
Wil jij het maximale uit HubSpot halen? Abonneer je op onze nieuwsbrief, volg ons op LinkedIn of neem deel aan onze HubSpot User Days!
Ontdek HubSpot User DaysThese Related Stories