Begin 2019 gebruikte Lone Rooftop nog steeds veel verschillende technologieën die het commerciële proces niet naar behoren ondersteunden. Daarnaast zocht Lone Rooftop een manier om de (online) activiteiten en aanwezigheid van het bedrijf verder te professionaliseren. Het doel: een nieuwe, strakke website met een soepele orkestratie die de kwaliteit van leads en het marketing- en verkoopproces kon verbeteren.
Begin 2019 maakte Lone Rooftop nog gebruik van Sharpspring CRM, WordPress, Salesforce en een aantal verschillende leadgeneratietools. Het gebruik van deze verschillende technologieën werd een uitdaging, omdat de commerciële processen van het bedrijf er niet meer door werden ondersteund.
Samen met Webs heeft het bedrijf een toekomstbestendige, strakke website met een soepele orkestratie ontwikkeld op HubSpot CMS. Door gebruik te maken van onder andere geautomatiseerde leadscores, nurture flows en de ingebouwde SEO-functies is de website inmiddels een drijvende kracht voor marketing en sales.
In de eerste maanden na de lancering is ons aantal Sales Qualified Leads enorm gegroeid. We zijn erin geslaagd onze kosten per lead te verlagen en ons verkoopproces te versnellen. Doordat HubSpot CMS zo praktisch en eenvoudig in gebruik is, biedt het ons ook de ruimte om creatief te zijn en razendsnel dingen te realiseren.