SwipeGuide realiseerde zich dat zijn WordPress-website niet meer voldeed aan zijn eisen. Zo was de integratie met andere leadgeneratiekanalen en HubSpot-formulieren niet optimaal. Om een beter inzicht te krijgen in hoe prospects en leads in hun buyer journey communiceren met het merk, besloot SwipeGuide om samen met Webs een naadloze, full-funnel oplossing te bedenken op basis van HubSpot CMS.
De oude SwipeGuide-website was niet geïntegreerd met andere leadgeneratiekanalen en tools. De procedure om inzicht te krijgen in de buyer journey was niet transparant en vereiste handmatig werk. Het CMS werkte niet fijn en de site was traag en onbetrouwbaar.
Om een beter inzicht te krijgen in hoe prospects en leads in hun buyer journey communiceren met het merk, besloot SwipeGuide om samen met Webs een naadloze, full-funnel oplossing te bedenken op basis van HubSpot CMS. De nieuwe website was binnen 3 maanden volledig operationeel. Door de website naadloos te integreren met andere tools als LinkedIn, Campaign Manager, Google Ads, Google Analytics en Hotjar, heeft SwipeGuide inmiddels gedetailleerd inzicht verkregen in de wijze waarop mensen interacteren met zijn content.
De kwaliteit en relevantie van inbound leads is enorm verbeterd en de conversie op de website is gestegen. Daarnaast bereiken de belangrijkste pagina's een hogere positie in organische zoekresultaten dankzij de HubSpot SEO-tool voor contentclustering, die voor flink meer autoriteit op interne pagina's zorgt. Ook zijn de snelheid en prestaties van de website verbeterd.