Share this
Previous story
← De transformatie van zakelijke dienstverleners
WorkFlowWise maakte al in 2013 gebruik van HubSpot CMS. Het bedrijf koos al in een vroeg stadium voor HubSpot, omdat dit goed aansloot bij zijn grootse plannen voor de toekomst, waaronder internationale uitbreiding en de overstap naar een cloudgebaseerde technologie. Bij de eerste website ging het voornamelijk om het opzetten van de website in een logische klantreis. Daarna streefde WorkFlowWise er vooral naar om zoveel mogelijk gekwalificeerde bezoekers te trekken en een website te hebben die altijd meebeweegt met het bedrijf en het platform.
In 2013 maakte WorkFlowWise gebruik van Exact Synergy voor zowel het marketing- als het salesteam. Dit systeem beschikte echter niet over alle functionaliteiten die nodig waren voor succes. Er was geen automatisering en het was lastig om de verschillende systemen met elkaar te verbinden.
Door zich helemaal toe te leggen op de inbound methodologie, te beginnen met HubSpot CMS plus Marketing Hub, zorgde WorkFlowWise ervoor dat het klaar was voor de toekomst. WorkFlowWise ontwierp zijn website als een trechter, van algemene feiten tot specifieke informatie, en slaagde er zo in een logische klantreis te creëren voor zijn eerste website. Met landingspagina's, CTA's, formulieren en workflows zorgde het bedrijf voor een betere lead engagement. Inmiddels maakt WorkFlowWise gebruik van alle functionaliteiten om mee te kunnen blijven bewegen met het bedrijf en het platform.
Wil jij het maximale uit HubSpot halen? Abonneer je op onze nieuwsbrief, volg ons op LinkedIn of neem deel aan onze HubSpot User Days!
Ontdek HubSpot User DaysThese Related Stories