HubSpot is bezig om haar positie in de toekomst te herdefiniëren, dit biedt bedrijven nieuwe mogelijkheden die zich richten marketing- en salesoptimalisatie. HubSpot evolueert van een CRM-platform naar een klantplatform bestaande uit de drie nieuwste, meest essentiële componenten, namelijk: Smart CRM, Engagement Hubs and a Connected Ecosystem dat bedrijven in staat stelt hun klanten beter te begrijpen. Deze evolutie zal leiden tot een betere klantverbinding, waardoor het bereiken of overtreffen van uw zakelijke doelen gemakkelijker wordt.
Smart CRM: Deze brengen klantgegevens samen met AI om het hele platform te activeren en de efficiëntie te verbeteren. Hiermee kun je moeiteloos de juiste doelgroep bereiken, inhoud personaliseren en repetitieve taken automatiseren.
Engagement Hubs: Deze hubs leggen de verbinding tussen uw frontoffice en jouw klanten gedurende hun hele reis. Elke interactie, van het eerste contact tot het laatste gesprek, wordt naadloos en betekenisvol gemaakt.
Connected Ecosystem: Deze breidt het klantplatform uit met een app-marktplaats. Dit bevordert innovatie door integratie met andere tools en services mogelijk te maken, waardoor je jouw HubSpot-ervaring kunt aanpassen aan jouw specifieke behoeften.
"HubSpot's nieuwe Smart CRM verzamelt gegevens en verenigt het 'Why, How en What' om bruikbare inzichten over klanten te verkrijgen en een database te creëren waarop je kunt vertrouwen om de onderliggende gedachten en behoeften van jouw klanten beter te begrijpen."
HubSpot's Smart CRM is een op AI-gebaseerd recordsysteem. De dagen van het opbouwen van een klantendatabase met losgekoppelde gegevens en het leveren van onbevredigende ervaringen met oude database modellen zijn voorbij. Het gebruik van deze oude klantgegevensplatformen en CRMs maakt het onmogelijk om de onderliggende gedachten en behoeften van jouw klanten beter te begrijpen. Daarom heeft HubSpot de Smart CRM ontwikkeld. Het verzamelt onmiddellijk de gegevens en verenigt het 'why, how en what' om een database te creëren waarop je kunt vertrouwen en bruikbare inzichten over klanten kunt verkrijgen. Het op AI gebaseerde systeem stelt bedrijven in staat om diverse marketing- en verkoopprocessen nog meer te automatiseren, besluitvorming te verbeteren en de algehele efficiëntie in klantrelatiebeheer en digitale marketinginspanningen te optimaliseren.
Deze inzichten zullen jouw bedrijf helpen de gedachten en behoeften van jouw klanten beter te begrijpen om een betere verbinding tot stand te brengen. Deze diepere verbinding verhoogt de levensduurwaarde, mond-tot-mondreclame, vermindert klant verlies en meer, wat ten goede komt aan het proces om uw zakelijke doelen te bereiken.
HubSpot heeft zich sterk ontwikkeld, van een primair marketingautomatiseringsplatform tot een op AI-gebaseerd klantplatform met Engagement Hubs, een Smart CRM en een Connected Ecosystem. Deze evolutie wordt geleid door een grote ambitie om functionaliteiten uit te breiden en te verbeteren met een sterke focus op AI, personalisatie en automatisering. De opkomst van AI brengt nieuwe uitdagingen en kansen met zich mee, die de manier waarop bedrijven opereren en communiceren met klanten transformeren. Deze evolutie belooft spannende mogelijkheden voor uw bedrijf om uw doelen te bereiken door verbeterde klant inzichten en betrokkenheid.
Wil je meer te weten komen over het nieuwe Smart CRM van HubSpot en hoe deze kan bijdragen aan het succes van uw bedrijf? Schrijf je dan nu in voor het aankomende webinar, waar onze professionals dieper ingaan op de toekomst van HubSpot, belangrijke product updates bespreken en laten zien hoe deze bijdragen aan jouw bedrijfsgroei. Unlock your business potential. If not now, when?